Interventii:
Interventia se aplica pentru cazurile in care nu a fost incheiat un contract de servicii ori acesta exista insa numarul de interventii prevazut in contract a fost depasit.
Depanarile hardware presupun:
√ Constatare - identificarea componentelor defecte.
√ Reparatia - reparatia/inlocuirea componentelor defecte.
√ Testare - verificarea sistemului in noua configuratie.
Depanarile software presupun:
√ Instalare - instalare si configurare SO, drivere, aplicatii, etc.
√ Devirusare - scanare, devirusare si asigurarea securitatii sistemului.
√ Optimizare - verificare sistem in noua configuratie.
CU ABONAMENT
|
FARA ABONAMENT
|
Interventie < 2 ore |
Interventie > 2 ore |
Interventie < 2 ore |
Interventie > 2 ore |
20 |
35 |
35 |
55 |
* Costurile transportului si manopera pentru repararea echipamentelor sunt incluse in costul interventiei.
* Costul echipamentelor si subansamblelor este suportat de catre client.
* Preturile nu includ TVA. Cursul practicat este cel al BNR.
|