Alfa Tech - Header
Alfa Tech Group Logo Alfa Tech Group - Excelence in IT&C Consulting

Oferta Servicii

Abonamentul garanteaza atit interventiile periodice necesare pentru asigurarea parametrilor optimi de functionare a sistemelor cit si asistenta remote ce acopera orarul zilelor lucratoare. Oferta se adreseaza in special firmelor mici si mijlocii care nu au propriul departament informatic - personal specializat sau firmelor care au in vedere reducerea costurilor de administrare.

Servicii incluse:
Administrare si service workstation si servere:
√ achizitie, instalare, update si optimizare software
√ achizitie, instalare si optimizare hardware
Administrare si service accesorii de retea:
√ achizitie, instalare, update si optimizare software
√ achizitie, instalare si optimizare hardware

Avantaje:

√ mentinerea permanenta a echipamentelor de calcul in stare optima de functionare
√ costuri mult mai mici decat in cazul unui angajat specializat
√ un singur angajat specializat nu acopera potentialul unei echipe
√ consultanta software si hardware
√ asistenta tehnica prin IM, telefon si e-mail
√ asigurarea integritatii datelor prin proiectarea si intretinerea sistemului de backup


REMOTE SERVICE
3 + 1 PC


3 calculatoare + 1 server
nu include deplasari
24/7 administrare remote


Extra Workstation : 25 €
Extra Server/Router : 50 €

Pret pachet: 150 €/luna


BASIC SERVICE
5 + 1 PC


5 calculatoare + 1 server
2 deplasari la cerere
24/7 administrare remote


Extra Workstation : 22 €
Extra Server/Router : 50 €

Pret pachet: 220 €/luna


CLASSIC SERVICE
9 + 1 PC


9 calculatoare + 1 server
4 deplasari la cerere
1 deplasare intretinere tehnica
24/7 administrare remote

Extra Workstation : 20 €
Extra Server/Router : 50 €

Pret pachet: 350 €/luna


PREMIUM SERVICE
> 10 PC


10 calculatoare + 1 server
10 deplasari la cerere
1 deplasare intretinere tehnica
24/7 administrare remote

Extra Workstation : 18 €
Extra Server/Router : 50 €

Call !


Interventii:

Interventia se aplica pentru cazurile in care nu a fost incheiat un contract de servicii ori acesta exista insa numarul de interventii prevazut in contract a fost depasit.

Depanarile hardware presupun:
√ Constatare - identificarea componentelor defecte.
√ Reparatia - reparatia/inlocuirea componentelor defecte.
√ Testare - verificarea sistemului in noua configuratie.

Depanarile software presupun:
√ Instalare - instalare si configurare SO, drivere, aplicatii, etc.
√ Devirusare - scanare, devirusare si asigurarea securitatii sistemului.
√ Optimizare - verificare sistem in noua configuratie.


CU ABONAMENT


FARA ABONAMENT

Interventie < 2 ore
Interventie > 2 ore
Interventie < 2 ore
Interventie > 2 ore
20 €
35 €
35 €
55 €

* Costurile transportului si manopera pentru repararea echipamentelor sunt incluse in costul interventiei.
* Costul echipamentelor si subansamblelor este suportat de catre client.
* Preturile nu includ TVA. Cursul € practicat este cel al BNR.

Alfa Tech Group - Header